ELITISMI VAI KAIKKI KELPAA?

Keskustelua ihmissuhteista

Valvoja: Moderaattorit

ELITISMI VAI KAIKKI KELPAA?

ViestiKirjoittaja UltraMariini » Pe, 15.01.2016 22:48.05

Olen jäänyt yksin.
Tuntuu jotenkin siltä, että lokakuussa kun täytän 36, pelini on pelattu ja minulla on ihmissuhteissa nolla kädessä.

Miten elitistisiä miehet ovat naista etsiessään ? Kysymys on minulle turha, koska tiedän jo, että peppumiehille kelpaa vain rikas pepputyttö. Painotuksella sanalla tyttö.
Entä onko sitten niin, että nykymaailmassa pahuus yleistyy insestin ja alaikäisiin kohdistuvan ahdistelun kuvioilla? Jos miehille ei yksinkertaisesti kelpaa 35-vuotias laiheliini henkilö, minä en omista elämäntarkoitusta enää. Maalaamaani taulut ovat mitättömiä.
En todellakaan halua syyllistää ketään nuorempaa naista mutta he pystyvät käyttämään omaa vetovoimaansa iäkkäämpää sukupolvea vastaan. Vaikkapa kiristämällä omalla suostumisellaan tai kieltäytymisellään. Minä olen elämässäni saanut miehiltä enemmän pakkeja kuin kutsuja.
Mitä miehet keksivät iäkkäämmille naisille ? Juu sen, että tulee riitaa naisväen keskelle. Nimenomaan omasta elintasosta ja statuksesta!
UltraMariini

Re: ELITISMI VAI KAIKKI KELPAA?

ViestiKirjoittaja powder » La, 16.01.2016 21:33.00

Sit vaan reality check ja hakuun "omantasoista" seuraa.
powder

Paluu Ihmissuhteet